Tuesday, January 19, 2010
Monday, October 12, 2009
~closed~
nak tutup dlu blog nie
ehehehe bukan nak majuk2 ke or patah hati
just no idea nak update ape2..
tapi ley jumpe n update any info kat :
--- facebook (fazzyla82@gmail.com)
--- myspace (fazzyla)
--- ym (zyla82@yahoo.com.my)
gonna miss u all
take care ok ^^
Tuesday, October 6, 2009
TIPS KECANTIKAN : TEMPOH HAYAT ALAT MAKE UP
Cream foundation: 1 1/2 tahun
Liquid foundation (oil free): 1 tahun
Concealer :1 tahun
Powder dan blush
Cream to powder: 1 tahun
Powder: sehingga 2 tahun
blush: sehingga 2 tahun
cream blush: 1 tahun
Eye make-up atau eye shadow
Cream eye shadows: 1 tahun
Powder eye shadows: sehingga 2 tahun
Eye liner (pencil): 1 tahun
Eye liner (liquid): 3-6 bulan
Mascara: 1-3 bulan
lipstik atau lipgloss
Lip liner: 1 tahun
Lipstick: sehingga 2 tahun
Lip gloss: 1 1/2 tahun
Wednesday, September 30, 2009
Kuiz Kerjaya Ideal
Anda boleh mengetahui apakah contoh pekerjaan yang sesuai untuk anda dengan mengambil kuiz ini. Pertama, baca huraian-huraian mengenai empat "dimensi" atau aspek perwatakan yang diberikan di bawah dan kemudian, pilih hanya satu pasang perwatakan yang paling sesuai dengan perwatakan anda. Perwatakan anda merupakan gabungan pilihan-pilihan anda daripada empat dimensi perwatakan yang diberi.
1. Ke manakah hala tujuan tenaga anda?
Tenaga seseorang yang "extravert" akan ditujukan terutama secara luaran, ke arah orang lain dan persekitaran. Orang-orang "introvert" pula lebih cenderung untuk menyendiri, melayan fikiran dan perasaan sendiri.
Extraverts selalunya : · Aktif · Suka bercakap · Menyuarakan pendapat/fikiran · Suka dikelilingi orang ramai · Beralih perhatian dengan senang
Introverts selalunya: · Menyimpan tenaga · Kurang bercakap · Berfikir panjang sebelum melakukan sesuatu · Lebih selesa menyendiri · Daya konsentrasi tinggi
Pilih Extraverts(E) atau Introverts(I): _____
2. Apakah maklumat yang anda ingat dan peka?
"Sensors" peka terhadap fakta yang terperinci dan kehidupan sebenar dunia manakala "intuitives" adalah lebih cenderung terhadap kaitan dan hubungan di antara fakta dan makna, dan juga potensi fakta tersebut.
Sensors selalunya : · Memandang tinggi kepada yang praktikal · Memfokus kepada fakta dan yang maklumat-maklumat spesifik · Berterus terang · Lebih berpegang kepada kenyataan dan pemerhatian sendiri · mementingkan keadaan semasa
Intuitives selalunya : · Memandang tinggi kepada yang kreatif · Memfokus kepada idea dan konsep. · Mempunyai pemikiran yang bersimpang siur · Lebih berimaginasi dan melihat potensi · Mementingkan masa hadapan
Pilih Sensors(S) atau Intuitives(N): _____
3. Bagaimana anda membuat keputusan?
"Thinkers" membuat keputusan berdasarkan perkara-perkara yang objektif, logik dan rasional manakala "Feelers" membuat keputusan berdasarkan perasaan, kata hati dan naluri.
Thinkers selalunya : · Tenang dan tidak ramah · Bersifat objektif · Jujur dan berterus terang · Bersifat mengkritik · Pentingkan pencapaian
Feelers selalunya : · Mesra dan ramah · Senang kecil hati · Sensitif dan bersikap diplomatik · Rajin menolong orang lain · Pentingkan penghargaan
Pilih Thinkers(T) atau Feelers(F): _____
4. Bagaimanakah suasana di mana anda berasa selesa?
"Judgers" menyukai suasana yang teratur, berstruktur dan boleh diramal, di mana mereka boleh membuat keputusan dan menyelesaikan kerja. "Perceivers" berminat untuk mendapat pengalaman di pelbagai suasana, di mana mereka mempunyai berbagai pilihan dan senang menyesuaikan diri.
Judgers selalunya : · Serious dan formal · Peka kepada masa · Suka membuat perancangan · Kerja diutamakan · Suka menyudahkan kerja
Perceivers selalunya : · Riang dan bersahaja · Tidak peka kepada masa · ‘Tunggu dan lihat’ · Kerja dilengahkan · Suka memulakan kerja
Pilih Judgers(J) atau Perceivers(P): _____
Gabungan 4 pilihan yang anda lakukan itu akan melambangkan aspek-aspek perwatakan anda. Terdapat 16 jenis gabungan perwatakan, satu daripadanya adalah pilihan anda dan di bawahnya adalah contoh pekerjaan yang sesuai untuk anda. Contohnya: Jika anda memilih Introverts(I), Sensors(S), Thinkers(T) dan Perceivers(P) maka gabungan perwatakan anda adalah I,S,T,P.
Pekerjaan I,N,F,P
Ahli Psikologi
Pengarah Seni
Professor
Pustakawan
Pereka Fesyen
Pekerjaan I,N,F,J
Penulis
Editor
Ahli Bahasa
Guru
Kaunselor
Pekerjaan I,N,T,P
Ahli Muzik
Pereka Perisian Komputer
Ahli Ekonomi
Pereka Laman Web
Professor Falsafah
Pekerjaan I,N,T,J
Arkitek
Pakar Kardiologi
Penganalisa Berita
‘Webmaster’
Pereka Perisian Komputer
Pekerjaan I,S,F,P
Doctor
Chef
Jururawat
Pereka Landskap
Pegawai Perkhidmatan Pelanggan
Pekerjaan I,S,F,J
Kaunselor Bimbingan
Pengurus Harta
Doktor
Pereka Ruang Dalaman
Pustakawan
Pekerjaan I,S,T,P
Pegawai Polis
Juruterbang
Pengaturcara Komputer
Ahli Bomba
Pereka Perisian Komputer
Pekerjaan I,S,T,J
Pengurus Pejabat
Pegawai Polis
Ahli Kaji Cuaca
Broker Hartanah
Akauntan
Pekerjaan E,N,F,P
Pereka Grafik
Wartawan
Eksekutif Pengiklanan
Pegawai Sumber Manusia
Perekacipta
Pekerjaan E,N,F,J
Penerbit rancangan TV
Eksekutif Pemasaran
Editor Majalah
Pekerjaan E,N,T,P
Pegawai Bank
Pengarah Seni Pengiklanan
Pegawai Pemasaran Internet
Personaliti Radio / TV
Pekerjaan E,N,T,J
Jurutera Kimia
Hakim
Eksekutif Pemasaran
Penganalisa Ekonomi
Usahawan
Pekerjaan E,S,F,P
Guru Tadika
Pegawai Perhubungan Awam
Agen Pelancongan
Doktor Haiwan
Pakar Terapi
Pekerjaan E,S,F,J
Jururawat
Ahli Sukan
Pegawai Hartanah
Agen Pelancongan
Guru Sekolah Menengah
Pekerjaan E,S,T,P
Broker Saham
Jurutera Awam
Kontraktor
Jurujual Insurans
Guru Teknikal
Pekerjaan E,S,T,J
Pegawai Tentera
Peguam
Jurujual Insurans
Ahli Farmasi
Pengurus Harta
jum layan tis song (dedicated special for 'HIM')
SELIMUT HATI
Aku kan menjadi malam malam mu
Kan menjadi mimpi mimpi mu
Dan selimuti hatimu, yang beku
Aku kan menjadi bintang-bintang mu
Kan s’lalu menyinarimu
Dan menghapus rasa rindumu, yang pilu
Aku bisa untuk menjadi
Apa yang kau minta
Untuk menjadi apa yang kau impikan
Tapi ku tak bisa menjadi dirinya
Aku kan menjadi embun pagi mu
Yang kan menyejukkan jiwamu
Dan kan membasuh hatimu, yang layu
Aku bisa untuk menjadi
Apa yang kau minta
Untuk menjadi apa yang kau impikan
Tapi ku tak bisa menjadi dirinya
Tinggalkan sejenak lalumu
Beri s’dikit waktu
Kepadaku tuk meyakinkan mu
Aku kan menjadi malam malam mu
Kan menjadi mimpi mimpi mu
Dan selimuti hatimu, selimuti hatimu, selimuti hatimu, selimuti hatimu, selimuti hatimu, selimuti hatimu, selimuti hatimu.
Tuesday, September 15, 2009
hari raye
nak raye daaa.. lagi 4 hari nak raye
persiapan raye pun ala-ala kadar jek
dlu meriah gak la baju kurung berpasang2 and bermacam-macam warna, kuih raye beraneka jenis, kat umah pula siap tukar kain langsir baru la etc
tapi smuanya tinggal kenangan je sbb rase tahun ni tak begitu meriah sangat
anyway..
nak wish kepada smua mber-mber muslim and muslimat :
Maaf Zahir dan Batin
Saturday, September 12, 2009
Dua Mata, Dua Telinga dan Satu Mulut
Kita dilahirkan dengan dua telinga di kanan dan di kiri, supaya kita bisa mendengarkan semuanya dari dua sisi. Untuk bisa mengumpulkan pujian dan kritik dan menyeleksi mana yang benar dan mana yang salah.
Kita lahir dengan otak didalam tengkorak kepala kita. Sehingga tidak peduli semiskin apapun kita, kita tetap kaya. Karena tidak akan ada satu orang pun yang bisa mencuri otak kita, pikiran kita dan ide kita. Dan apa yang kita pikirkan dalam otak kita jauh lebih berharga dari pada emas dan perhiasan.
Kita lahir dengan dua mata, dua telinga tapi kita cuma diberi satu mulut. Itu artinya kita harusnya lebih mendengar, melihat 2x lebih banyak daripada berbicara. Berhati-hatilah dengan apa yang kita ucapkan. Karena ucapan yang menyakitkan sangat sulit ditarik kembali. Sehingga ingatlah bicara yang perlu tapi lihat dan dengarlah sebanyak-banyaknya.
Kita lahir hanya dengan satu hati jauh didalam tulang iga kita. Mengingatkan kita pada penghargaan dan pemberian cinta diharapkan berasal dari hati kita yang paling dalam. Belajar untuk mencintai dan menikmati betapa kita dicintai tapi jangan pernah mengharapkan orang lain untuk mencintai kita seperti kita mencintai dia.
Berilah cinta tanpa meminta balasan dan kita akan menemukan cinta yang jauh lebih indah.
Wednesday, September 9, 2009
HATI DAN PERASAAN
Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang.
Memberi seseorang seluruh cinta anda bukanlah satu kepastian yang mereka akan menyintai anda kembali! Jangan harapkan cinta sebagai balasan. Nantikan sahaja ia untuk mekar di dalam hati mereka tapi sekiranya ia tidak, pastikanlah ia terus mekar di dalam hati anda. Ia cuma mengambil masa seminit untuk jatuh hati pada seseorang, satu jam untuk menyukai seseorang, satu hari untuk menyintai seseorang tetapi ia mengambil masa sepanjang hidup untuk melupakan seseorang.
Jangan pandang kepada kecantikan kerana boleh jadi ianya palsu. Jangan kejar kemewahan kerana ianya akan susut. Carilah seseorang yang membuatkan anda tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yang suram. Carilah yang membuatkan hati anda tersenyum. Akan tiba satu ketika di dalam kehidupan apabila anda teramatkan rindukan seseorang sehingga anda ingin menggapainya dari mimpi anda dan memeluknya dengan sebenar.Mimpilah apa yang ingin anda mimpikan, pergilah ke mana-mana yang ingin anda tujui dan jadilah apa yang anda inginkan kerana anda hanya memiliki satu kehidupan dan satu peluang untuk melakukan semua perkara yang ingin anda lakukan.
Semoga anda memiliki kebahagiaan yang cukup untuk membuatkan diri anda menarik, percubaan yang cukup untuk membuatkan anda kuat, kesedihan yang cukup untuk memastikan anda adalah seorang insan dan harapan yang cukup untuk membuatkan anda bahagia. Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang.Jika anda rasa ianya menyakitkan anda, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga.
Kebahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki segala yang terbaik. Mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka. Kebahagiaan terletak kepada mereka yang menangis, mereka yang terluka, mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah menyentuh hidup mereka. Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan.
Masa depan yang cerah sentiasa berteraskan kehidupan yang lalu yang telah dilupakan. Anda tidak boleh meneruskan kehidupan dengan sempurna sehingga anda melupakan kegagalan dan kekecewaan masa silam.
Semasa anda dilahirkan, anda menangis dan orang di sekeliling anda tersenyum. Teruskanlah hidup anda supaya apabila anda mati nanti, andalah yang akan tersenyum dan orang sekeliling anda pula yang akan menangis
Di ambil dari email.
weight issue (taken from the sun)
Weight issue through male and female eyes
Today, i read free newspaper The Sun and find an interesting topic 'Weight issue through male and female eyes'. In this survey of thousands of male & female members (dating websites Matchmaker.con, Date.com and Amor.com) a significant discrepancy was observed between male and female perspectives on what is important in a relationship.
90% of overweight women thought that men found overweight women unattractive. But the true is (see the statement below) :
For male,
15% - preferred thin women.
80% - felt that women who were overweight were 'less bitchy' and 'more loving' than thin women.
68.7% - felt that 'what is on the inside is more important than what is on the outside'
54.2% - considered heavier women to be better in bed.
If ask for dating with heavy women,
79.9% - of the men responded that it didn't matter
63.8% - didn't mind if she was overweight but do well to lose some weight
20.5% - of them indicated that they would not date a women who was overweight.
For the women part,
87.6% - they would dating with an overweight man because citing feeling more protected by a bigger man
74.3% - its depended on how overweight he was
29.8% - they wanted a man who was physically fit and keeps in shape.
Tuesday, September 8, 2009
undangan ke majlis perkhawinan
Hehehe mesti korg terkejutkan.. tup tup tup tetiba je nak kawen!!
Bukan saya yg nak kawen tapi my best fren since kat mrsm kt dlu tahun 1997 until skang nie nak kawen!!
Tumpang gembira untuk dia. Tak sangke dia dlu than saya.
My b.fren ni cite dia jumpa bakal suaminya baru 2 minggu and trus bertunang tak sampai 6 bulan. Pastu tu ni nak nikah raye nie.. Memang cinta kilat la cinta ko, Ita!!
Teringat kisah gila-gila bersama Ita time skolah dlu. Miss u sgt!!
Insyaallah saya akan dtg ke kenduri dia nanti and bawa hadiah paling gempak. Tunggu


Monday, September 7, 2009
luxury apartment with private water park @ puchong
Sesaje gi tengok show room kat Puchong sbb tgh mencari umah untuk dibeli bersama adik.
Memang lawa giler tempat tu ala-ala resort la, tengah dalam pembinaan and dijangka siap bulan Mac 2010. Harga not to bad starting rm220k hingga rm300k.
Untuk bumiputera diskaun 7% plus rebat 10% so dapat la rm188k. Downpayment hanya rm3,000 je akan dapat balik rm3,000 tu time dapat kunci umah. Yang bestnye.. umah ni siap ngan kabinet dapur, lantai ceramic, air-cond 3 buah pendek kata memang tak yah nak gatal2 renovated dahh!!
Lagipun ade water park ala-ala sunway lagoon!! Tu yang best siap ade tempat riadah sekali. Tengah memikir nak beli ke tak? Keluasan umah memang ok antara 930 & 1100 sq.
Camne ekk nak beli ke takk.. ????
Saturday, September 5, 2009
bazaar ramadhan shah alam
TIME : 4.30 PM - 5.15PM
Pada hari ahad lepas, 30hb August sesaje jalan-jalan ke Shah Alam, singgah Plaza Alam Sentral, Kompleks PKNS, Tasik Shah Alam, Giant Shah Alam last sekali singgah bazaar ramadhan di area Stadium Shah Alam.
Kat bazaar ini ada bermacam-macam juadah makanan, minuman serta kurma dijual, tak silap ade lebih 50 gerai yang berniaga. Harga sangat berpatutan.
Macam-macam yang dibeli antaranya Nasi Ambeng (haa penah makan? sedap tau !! dalam tu ada nasi putih, mee goreng, ikan kering, ayam masak kicap, kerisik kelapa, sayur2an goreng - harga rm5.00 je), then beli kurma 1 bekas harga rm7.00, beli mihun & kueh tiaw sup 1 paket harga rm4.00, then ade la kuih-muih skit dalam rm2.00 dapat la 5 biji. Then singgah kat gerai rojak singapore.. sedap-sedap.. dia ala-ala yong tau fu tapi versi bergoreng. Hehehe.. seb baik habis tau masa berbuka tempoh hari.
So kalau ade masa, singgah-singgah la bazaar ramadhan di Shah Alam.. memang best gilerr!!
Friday, August 28, 2009
kisah sebentuk cincin
Cincin tu biase2 je, tapi i still pakai sampai sekarang. Kitorg dah lama tak contact after dia kene g luar negara. Ape khabar la di sana, sihat ke tak? dah kawen ke lom? Apa2 pun rindu sangat kat dia sbb dia amat memahami diri i yang tak begitu sempurna ni..
Dear AF, rindu la kat ko!!!
Wednesday, August 26, 2009
Picture test - Sketch this picture as you see it on the page
Analysis
How did you draw your picture?
From the center outward
You are of the conventional type of people who, in learning about and dealing with the world, would start with things small and specific, and then expand to the large and general. The desire is directed toward what is lying beyond one's immediate horizon.
From the edge inward
You belong to the type of people who put much emphasis on concentration and control. You tend to be oblivious of the goings-on around you and want to focus on what truly interests you. Skeptical of the fantastic and implausible, you would rather deal with matters that are more concrete in nature. Being a pragmatist who doesn't want to be misled by unrealistic hopes, you want to be reliable and productive in a dependable way.
Stress test: Discover what is causing you stress!
| This test is actually about the cause of recent stress. |
| Choose three scenarios out of these four: |
Tuesday, August 25, 2009
uji personaliti anda
Kuiz 1
seminggu hanya terdapat 7 hari,
sekiranya boleh ditambahkan sehari lagi untuk seminggu,
hari apakah yg anda ingin tambahkan???
a. isnin b. rabu c. jumaat d. ahad
Kuiz 2
Sekiranya rumah anda mengalami banjir,
yg manakah akan anda selamatkan barangan di bawah ini?
a. peralatan elektrik b. barangan di atas kabinet c. koleksi peribadi d. perabot
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Jawapannyerrr
Kuiz 1
a. isnin - perhubungan anda n kekasih tidak begitu baik. Si dia slalu merungut sbb mengabaikan perasaannya sbb anda terlalu gila bekerja serta terlalu mengejar kejayaan dlm karier anda. Anda tidak hiraukan dgn kewujudan percintaan dlm hidup anda.
b. rabu - anda sesat di antara cinta n kerjaya. Bila ade kekasih, sanggup berkorban demi cinta hingga kerjaya pun ditolak tepi. Akan tetapi, bila dah putus cinta, anda berazam nak berjaya dalam kerjaya anda.
c. jumaat - seorg yg rasional. tahu tanggungjawab yg anda pikul. tidak campur aduk kerjaya dan percintaan. Merupakan kekasih n pekerja yg bagus sbb dapat membahagikan masa utk kedua2nya.
d. ahad - tidak suka bekerja, lebih suka bercinta je. Bagi anda, bekerja utk cari wang sbb tu anda lebih berharap sentiasa bercuti daripada bekerja.
Kuiz 2
a. peralatan elektrik - seorg yg realistik, sgt memilih kekasih.
b. barangan di atas kabinet - stg mementingkan keseronokan dlm hidup. Tiada permintaan yg melampau jika memilih kekasih tapi yg penting mesti seorg yg humor dan optimistik. Bagi anda kebahagiaan lebih penting dari wang. Cewahh
c. koleksi peribadi - sgt romantik,kekasih anda mesti minat kesenian. Anda inginkan seorg teman hidup, kekasih anda perlu sentiasa memajukan diri dan sentiasa menimba ilmu pengetahuan.
d. perabot - kekasih anda mesti hensem/cantik. kekasih anda mesti pandai bergaya sbb anda nak tayang kat mber2 n sedara mara. Erkk tolong laa
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Monday, August 24, 2009
Pics (using sony w508)
So rase berpuas hati la even tak sehebat dslr n digital still camera.
Camera sony w508 nie 3.2 megapikel baru beli 2 bulan lepas.
So ape pendapat korg tentang gambar yg di amik??
Saturday, August 22, 2009
Teman Lelaki Yang Berkualiti
Kasih manusia sering bermusim, sayang manusia tiada abadi. Kasih Tuhan tiada bertepi, sayang Tuhan janjinya pasti. Itulah sedikit dari lagu Raihan. Lantaran kasih manusia yang sering bermusim dan sayangnya yang tak kekal lama, kita perlu sentiasa berwaspada terutamanya dlm memilih pasangan. Andainya sakit daripada cinta itu hendak diberi pada seseorang yg boleh digelar suami, pilihlah seorang lelaki yang….
1-KUAT AGAMANYA.
Biar sibuk macam mana sekalipun, solat fardu tetap terpelihara. Utamakanlah pemuda yg kuat pengamalan agamanya. Lihat saja Rasulullah menerima pinangan Saidina Ali buat puterinya Fatimah. Lantaran ketaqwaannya yang tinggi biarpun dia pemuda paling miskin.
2-BAIK AKHLAKNYA.
Ketegasannya nyata tapi dia lembut dan bertolak-unsur hakikatnya. Sopan tutur kata gambaran peribadi dan hati yang mulia. Rasa hormatnya pada keluarga begitu ketara.
3-TEGAS MEMPERTAHANKAN MARUAH.
Pernahkah dia menjengah ke tempat2 yang menjatuhkan kredibiliti dan maruahnya sebagai seorang Islam seperti ‘rumah urut’, disko, pub dan bar?
4-AMANAH
Jika dia pernah mengabaikan tugas yang diberi dengan sengaja ditambah pula salah guna kuasa, lupakan saja si dia.
5-TIDAK BOROS
Dia bukanlah kedekut tapi tahu membelanjakan uwang dengan bijaksana. Setiap nikmat yang ada dikonsi bersama mereka yang berhak.
6-TIDAK LIAR MATANYA
Perhatikan apakah matanya kerap meliar ke arah perempuan lain yang lalu-lalang ketika berbicara. Jika ya jawabnya, dia bukanlah calon yang sesuai buat kamu.
7-TERBATAS PERGAULAN
Sebagai lelaki dia tahu dia tak mudah jadi fitnah orang, tapi dia tak amalkan cara hidup bebas. Inilah yang sepatutnya iaitu dia tidak mudah mengambil kesempatan atas kelebihannya sebagai lelaki.
8-RAKAN PERGAULANNYA.
Rakan-rakan pergaulannya adalah mereka yang sepertinya.
9-BERTANGGUNGJAWAB
Rasa tanggungjawabnya dapat diukur kepada sejauh mana dia memperuntukkan dirinya utk ibu bapa dan keluarganya. Jika keluarganya hidup melarat sedang dia hidup hebat, nyata dia tak bertanggungjawab terhadap keluarganya.
10-TENANG WAJAH
Apa yang tersimpan dalam sanubari kadang-kadang terpancar pada air muka. Wajahnya tenang, setenang sewaktu dia bercakap dan bertindak. Dia tidak mudah melenting dan tidak panas baran.
(petikan ini datangnya daripada email)
Tempahan Untuk Hari Raya
Saje-saje je nak iklan dalam blog..
Ade sesape yang berminat untuk tempahan kek, tart or kerepek ubi pelbagai perisa ley info ako..
Kerepek ubi pelbagai perisa :
Lada hitam, kari, bbq, pedas basah, pedas kering, tomato, ayam, original.
Ada juga jejari spicy dan jejari bilis
250gm - rm 4.00
500gm - rm 7.00
1ooogm - rm 14.00
